Kvällsmacka.

Hej hej, livet går vidare här i Växjö, det enda jag har i mitt huvud och på schemat nu är projektarbete, projektarbete och projektarbete. Men det är kul så jag ska inte klaga, man blir lite insnöad på marknadsföring här bara och pratar om allt i termer som upplevt kundvärde och substitutkonkurrens, helst av allt ska man sumera det i en SWOT-analys också, då har man lyckats! Nu har jag iallafall pluggat klart för dagen och har precis gjort mig lite mat, två riktigt goda mackor är dagens middag och efter att precis ha tagit en tugga kan jag säga att de har ett riktigt högt kundvärde, mackorna kostade men dom smakade så mycket mer att resultatet blev en nöjd kund och det upplevda värdet blev stort. Varför inte sprida mackornas goda rykte här på bloggen tänkte jag? WOM eller Ordet av munnen är ett välkänt uttryck som säger att goda kundrelationer är viktiga då onda rykten sprider sig snabbare än goda. Nu spred sig dock detta goda ryckte med snabbt genom min lilla reklam.

"Sa jag insnöad? Nu vet ni iallfall vad jag håller på med om dagarna här på marknadsföringsprogrammet."



Kommentarer
Postat av: Fia

Du borde nog ta en liiiten paus från pluggandet Erik...

2011-09-26 @ 19:18:17
Postat av: Jacob

oj, snygga bilder! de har du inte tagit med din iPhone?

2011-09-26 @ 19:22:18
URL: http://jacoby.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ujujuj, brie-ost på mackorna!! Fint ska de va! ;)

2011-09-26 @ 19:24:23
URL: http://aupairjosefine.blogg.se/
Postat av: Erik

Joo Jacob det är dom, instagram använder jag :)

2011-09-26 @ 19:48:04
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0