Korridor.

Nyheter från Växjö: Jag har fått ett korridorsrum, var och hämtade nycklarna i måndags och idag har jag vart uppe i rummet och mätt och kollat läget lite. Rummet är väldigt slitet, väldigt fult och ja det va väl typ allt. Men det är bättre än inget och jag tar det som en utmaning att lyckas få det fint!
I korridoren bor 15 andra personer också som verkar vara galet stökiga av sig, jag säger bara disk överallt, trasiga soffor och en hel falukorv mitt på köksgolvet! Yey, jag känner mig välkommen!! Det sämsta är att den ligger på Söder inne i stan och alltså en kvarts cykeltur från Universitetet, jag vet det låter nära men här känns det långt bort för allt händer på Campus och det är där man vill vara.. Men det blir kul och skönt att ha något eget iallafall och så kan jag bo där i väntan på bättre! Jag ska iallafall hem nästa helg och shoppa loss på IKEA för att sedan åka ner med ett flyttlass och flytta in!
Här kommer lite bilder från placet, va tvugna att göra dom i sepia-ton för då såg det iallafall lite finare ut än vad det är...
...och tillsist, första egobilden från badrumsspegeln.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen grattis!!!! Det ser ju jättefint ut på bilderna! :D

2011-09-09 @ 21:12:15
URL: http://amandaosterling.blogg.se/
Postat av: Jacob

Haha erik, korridorer i allmänhet är jävligt stökiga! kommer nog bli asbra när du kommit in i korridorslivet! :)

2011-09-10 @ 14:50:45
URL: http://jacoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0