Tenta.

Snart är det dax, imorgon har jag min första stora tenta, två veckors plugg dygnet runt har jag nu lagt bakom mig och jag hoppas att det mesta sitter där det ska för imorgon gäller det!! Ser faktiskt fram mot att äntligen få skriva den imorgon nu när man hållt på med budgetarna och alla ekonomistyrning så länge.. Något som gör att jag längtar ännu mer till imorgon är att det gamla gamla gänget (Calle, Matilda, Josse och Jojjo) kommer och hälsar på. Det ska bli jättekul och väldigt spännande att se om man kan få in 5 personer i mitt lilla korridorsrum. Dagens höjdpunkt kommer bli kvällens tentafest, det som alla längtat efter nu under alla sena pluggkvällar till 22.00 på biblioteket.

På torsdag får vi se vad vi hittar på när vi vaknar upp, om vi nu kommer kunna somna i trängseln här i rummet haha, men det ska nog ordna sig och jag är säker på att vi kommer ha kul vad vi än gör! På fredag följer jag med Linköpingsfolket hem och är hemma i Linkan över helgen!! :)

Tänkte lägga upp lite bilder på min overall som jag hämtat idag med, såhär ser den ut nu och längst ner ser ni märkena jag fått hittills, dom ska sys fast och mitt namn ska jag också sy dit så jag får lägga upp nya bilder på den när den är lite schnyggare sen!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0