Veckans Mat

Studiedag idag, en alldelles för slapp studiedag, jag hade verkligen tänkt plugga idag men nu är klockan snart 3 och jag sitter fortfarande i sängen med datorn. Har bara legat och tittat på masser tvprogram på play tills nu! Inte alls bra känner jag, nu måste jag ta tag i plugget och göra lite nytta i alla fall för om 2 timmar åker jag till Matilda för att mysa lite där med mat och film och så med lite folk!

Måste ju lägga upp veckans mat med kom jag på...

Vecka 3, 2010

Måndag
KÖTTBULLAR m. stuvade makaroner - Muums var det. Lite trist bara att vi inte har några matkrigstraditioner på Infokomp, köttbullar och stuvademakaroner är som gjorda för matkrig :P

Tisdag
FISKGRATÄNG - Tacco i Ugn blir det för min del ;)

Onsdag

BRÄCKT FALUKORV m. stuvade grönsaker - Uuuää

Torsdag
BIFF À LA LINDSTRÖM - Mums
m. skysås & potatis
eller
ÄRTSOPPA & PANNKAKOR - Mums det med!
m. sylt & grädde

Fredag
HELSTEKT KOTLETTRAD
m. champinjonsås & potatis - Fredgasmat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0