Tiden rullar på, hej hå

Gosch va fort tiden går, ännu en helg är snart slut, idag har jag bara slappat hela dagen och ikväll blir det att se blåsningen och johan falk! :) Mys mys (Y) Imorgon blir det ingen skola för mig, eftersom jag bara har en lektion imorgon har jag och basse (min lärare och skolans rektor) kommit överens om att jag kan skita i den, det är sånt jag gillar! Så imorgon blir det att bara vara hemma och slappa plugga hela dagen, och jag måste verkligen plugga massor då för jag har skit mycket som jag samlat på mig nu. Sen ska jag plugga körkortsteori lite med för på eftermiddagen ska jag och Matilda in till Magnussons och ta en teorilektion, Yeey!

Nehe, kände bara att jag var tvungen att skriva nått, och nu har jag gjort det, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0