Ny termin, nya möjligheter

Första skoldagen är avklarad, det känns så himla hemskt att börja i skolan igen. Jag är så grymt opepp på skolan just nu, jag är så himla skoltrött och det nu innan skolan ens dragit igång igen.. Det känns inte direkt bra, men men.. Livet går vidare, idag fick jag reda på att jag får mvg i slutbetyg i rättskunskapen med i alla fall, det är sånt som gör att man orkar fortsätta plugga! :)

Efter skolan idag träffade jag Issa och Hanna, vi gick på stan lite och myste på Café Georges. Helmysigt att träffa er igen, att prata om gamla tider, nya tider och bara flumma lite! :) Måste ses oftare tycker jag!


Början på våra nyttiga liv? Kladdkaka och varm choklad<3


(Hej fjortis erik, finare bilder på mig från dagen kommer nog issa lägga upp på face sän.. ;)

Dagens kommentar var lugnt när hanna och jag var på scorett och det kom in tre fjortisturktjejer, och den ena bara "åhhh vilka fiiiina skor fast jag gillar inte den här grejen här back på klacken" (tänk största fjortis rösten). Hela klacken var som en stor vollang eller vad man ska säga men henns kompis kommentar var "Duu kan klippa bort den" (tänk entonig turkröst) hahaha okej, det låter inte så kul men det var väldigt kul när man hörde det, Hanna kommer fatta det roliga i alla fall ;)

/erik

Kommentarer
Postat av: issa

haha oh ja det måste vi verkligen!

hehe, det är nästan olagligt att inte låta resten av världen se de vackra bilderna på dig... :D

2010-01-08 @ 13:05:07
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0