Måndag = Slappdag

Måndag idag igen då, helgerna går alldelles för fort. Igår vart det att lyssna på lite affrosång som vissa gillade mer än andra (humm matilda), och sen Snabba Cash! :) Kvällen var helkul och det var mys att gå på bio men filmen tycker jag var lite överskattad... Hade sjukt höga förväntningar på den kanske eftersom alla har sagt att den är skitbra och den har ju fått bra recentioner, men så himla bra var den faktiskt inte, visst den var bra men inte överdrivet bra! :P

Idag hade jag sovmorgon, sen affärsjuridik och lunch innan jag slutade för dagen och åkte hem och slappade (Y) Härlig dag måste jag säga, fast ändå ganska ovärd! :P Affärsjuridiken = nytt ämne = ny lärare, lite kul med nått nytt faktiskt och jag gillade faktiskt lärarn, (mama har byts ut mot mamo), han var väldigt hård och sträng men hade ändå glimten i ögat på nått sätt... xD Det kommer inte bli nån dans på rosor i den här kursen men det ska bli kul (Y) Skysst början på kursen iaf, 6 lektioner ledigt vilket innebär att jag har sovmorgn till 11.50 tre måndagar framöver och till 9.40 tre torsdagar!

Förra veckans roligaste måste skrivas med:
När man kommer till skolan och öppnar skåpet på torsdagsmorgonen (tror jag det var) får man se en lapp där det står "Felicia och Erik. Jag älskar er! Erat vackra utseende gör så at jag smälter. Ni har fin ordning i skåpet och en cool kod. Haha gott med cola :) Klart man blir förvånad och så öppnar jag andra skåpet, det skåpet där felicia och jag har våra väskor, och vad står det där? Joo en Cola! xD jag skratta så jag höll på att dö.. Sen började Felicias och min brottundersökning och vi frågade runt bland de misstänkta kodknäckarna :P Tillslut kom vi fram till att det var lilla jönsonligan (Gabbe, Fredde och Pekka) xD haha men nu har ni en ny nöt att knäcka, en ny kod, en ny utmaning, lycka till (a)

/erik

Kommentarer
Postat av: josse

hahahaha xD så himla kul xd

2010-01-18 @ 22:56:08
Postat av: erik

hahahah det var sjukt kuul! :P

2010-01-18 @ 23:38:30
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0