Varning för slappdag!

Väldigt slapp fredag idag! Vaknade med huvudverk och orkade verkligen inte gå upp ur sängen, så det fick bli att vara hemma och slappa hela dagen. Och det har jag verkligen gjort, jag har legat i sängen nästan hela dagen, vaknade vid typ 2 och efter det har jag legat med datorn i sängen och kollat youtube klipp och lyssnat på musik (Y).

Just nu känns det som jag har slösat bort en hel dag men det var det nästan värt för nu är jag pigg som en nötkärna xD hoppas att jag har sovit igen lite nu så att jag vaknar och är pigg imorgon med, för den senaste tiden har jag vart sjukt trött och det är inte kul.

Nu orkar jag inte skriva mer, som sagt det här är en enorm slapp dag och att skriva det här inlägget är typ det mest ansträngande jag gjort idag.

"Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmyyyyyyys"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0