måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag

Skoldagen idag gick ganska fort, gjorde inte så mycket ansträngande känns det som. När jag kom hem vart det mjukisbyxor på, "softis - even softer" musik från spotify och chokladbollar bakade! Vart inte mina chokladbollar perfekta eller? Skitfina vart dom om jag får säga det själv xD även om det bara blev 9 stycken fast det stog att det skulle bli 25, men det är ju inte mitt fel, det är ju receptet som tycker man ska göra minimini bollar!




Imorgon blir det att dra sig till fängelset (katedral) på "Don't drink and drive" två timmar på eftermiddagen, lite slappt blir det väl hoppas jag! Man kan ju hoppas på att träffa lite trevliga folk iaf!


Det är väl bäst att jag skriver lite om helgen med nu då som utlovat! :) Den har varit helmys kan jag säga. I fredags efter skolan hade jag golfträning och sen vart det en helt galen kväll hos matilda med henne, josse, calle och lukas. xD det var den knäppaste kvällen någonsin tror jag, men sjukt kul var det! Vi hade typ spa, fråga mig inte varför men det hade vi iaf!

Fredagkvällen kan beskrivas med 12 punkter:
<> badbyxor och morgonrock
<> sjukt god lasange
<> ägg och olivolja i håret
<> stämningsmusik med vågskvalp
<> honung och socker i ansiktet
<> gurkor på ögonen
<> finsk bastu med lövkvistar
<> nattbad i kanalan
<> filmmys
<> sjukt god desert
<> sova
<> vakna

Det var fredagen det, ni hör hur galet men sjukt kul det var xD På lördagmorgonen kom mamma och pappa och hämta mig och vi åkte direkt till Göteborg till min syrra och hennes familj! :) Mys var det i Göteborg, på lördagen firade vi Linus (min systerson) som fyllt 4år i veckan och på söndagen bara chilla vi, gick långpromenad och så!

Saknar både Linus, Jesper, Elin, Simba, Coda, Edna, Rita och dom tre valparna redan!

 
syster och jesper                           syster och douglas

Ha det bäst /erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0