Tipsa om vad jag ska skriva om!

Känner att mina inlägg här på bloggen blir bara tråkigare och tråkigare, har ingen fantasi överhuvudtaget! :/ Nån som har nått tips på vad man kan skriva om? (A) Det skulle vara lite kul med "veckans någonting" också, men vad? :P Nu vill jag ha alla era tips!

På förmiddagen idag hade vi "don't drink and drive" igen, men idag med lite mer praktiska grejer. Det var väl inte sådär jätte kul direkt, gårdagen med föreläsning var bättre! Aja, slappt var det ju iallafall, vi fick snurra runt i en bil och snacka med polisen och så.
Efter det var det lunch, ingen höjdarlunch direkt men det var bara att äta för HUNGRIG ÄR MAN JÄÄÄÄMT I SKOLAN!
Efter lunchen var det tre lektioner (som jag inte orkar skriva nått om) innan ytterligare en skoldag var slut!

Dagens händelse:
1. Jag går till resecentrum för att vänta på bussen hem.
2. Bussen kommer och jag ska ta upp plånboken med busskortet i ur väskan.
3. Jag hittar inte plånboken och kommer på att jag la den i fridas väska på "don't drink and drive" i förmiddags. 
4. Jag får panik eftersom jag nu varken har busskort eller pengar.
5. Jag springer in till skolan och letar igenom basses (rektorns) rum för att föroppingsvis hitta en "temporär busslapp".
6. Jag hittar ingen busslapp.
7. Jag frågar Sussane (lärare) om hon vet om basse har några lappar kvar, hon tror det, letar och finner tillslut en lapp.
8. Jag fullkommligt kutar så fort jag kan mot vasavägen.
9. Jag hinner runt hörnet, ser att bussen står där och att bussdörren håller på att stängas.
10. Jag springer fortare än det är möjligt.
11. Jag hinner precis kanacka på rutan när bussen är på väg att åka.
12. JAG HANN! 
haha Jag vet, jag är hur snabb som helst när jag måste springa xD  

Nu i eftermiddag har en köksförsäljare varit hemma hos oss och mätt vårat kök och gett oss tips om vad vi ska köpa för nytt kök! :) så nu har vi köpt ett nytt kök, det vart ett "romantiskt" kök med lite gamaldax stil fast ändå ganska modernt. Ungefär såhär ska det bli fast med ekbänkskivor och inte så mycket konstiga detaljer. ;)



/erik
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

tips: ha ett inlägg i veckan som heter "josse-gästbloggar" Jag lovar du kommer få miljoner läsare! :O xD eller varför inte "veckans josse"-kan innefatta vad som helst ..som har med mig att göra?

2009-09-16 @ 21:10:37
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah xD ja dööör! Så himla bäst xD jag måste ha nån av dom! om inte båda xD vill du börja gästblogga idag? (A)

2009-09-16 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0