Helgen <3

Att uppdatera bloggen ofta har väl gått sådär, jag har haft fullt upp hela helgen! Har egentligen inte tid att skriva nu heller för jag har massor plugg som jag måste göra ikväll, och då måste jag verkligen göra det, har skjutit upp allt jätte länge nu så jag har typ panik över allt som måste va klart tills imorgon! Inte bra alls... :/

Helgen har i alla fall vart sjukt bra, igår var jag först på golfträning, sen en sväng på borensbergs marknad och sen en hos mormor en stund innan dagens höjdpunkt! En sjukt rolig kväll med kompisarna i stan på Grandios.

Hinner verkligen inte skriva så mycket mer nu men tänkte att några bilder från igårkväll måste ju bara upp, bilderna får tala sitt tydliga språk och visa att kvällen var fett värd!


Jag lovar att det stämmer, jag är mer än du drömmer om! xD


vänta på bussen


uuuu, hett!


guden och lövkastarinnan!





sveriges farligaste gata!


josse, johanna, amanda och calle


man måste ju öva på golfsvingen


kärlek



Sådär, dar har ni lite bildbevis på att min lördagkväll var sjukt kul! Det kanske kommer en liten film/musiikvideo om kvällen senare med.. xD så det kan ni ju se fram emot ;) Nu måste jag gå och plugga rättskunnskap. suck.

Kram kära läsare

Kommentarer
Postat av: Josefine

och du var bara så tvungen att skriva ut mitt namn på "kudd-bilden" ?xD ..gillar min efterpose på golfswingen, skulle kunna tro att jag är proffs ju :O

2009-09-06 @ 20:10:19
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0