Total Pluggdag

Nehe, nu har jag vart alldeles för slapp ett tag, en timme och en kvart har gått sän jag kom hem och jag har inte börjat plugga än, vill verkligen inte plugga rättskunskap asså, det är så himla trist! Sen har jag en labbrapport osm ska göras klart och en powerpoint till engelskaredovisningen på fredag som ska göras, men det får vänta, nu har rättskunskapen första prioritet!  

Nyss var jag nere och gjorde mig en kopp varm choklad som pluggpeppning så nu sitter jag här med min härliga kopp och ska börja plugga, det finns inga utvägar längre, jag MÅSTE!



Hoppas ni får en roligare dag än jag, Kram på er


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag MÅSTE verkligen också plugga ... men orkar inte :(

2009-09-07 @ 18:29:27
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0