Skola Mellanslag Golf

Slapp skoldag idag med, bara matte och engelska sen "don't drink and drive" på katedral, det var slappt, bara sitta i 1,5 timme och lyssna. Det var sorgligt men askul ibland, en av dom två som prara var asskön! xD

Nu sitter jag hemma och utnyttjar de 20 minuterna jag fick extra för att jag fick skjuts av johanna och henns syrra hem (Y) toppen, tack tack till er tjejer! :P

Nu har jag problem, inget kvar att göra, har ätit en chokladboll, tittat på facebook, nördat farmville, tittat mailen och msn och skrivit ett inlägg på bloggen så nu vet jag inte vad jag ska göra. :P
Nehe, får väl hitta på nått fram till klockan halv 6 då jag ska till golfbanan! Jag ska träna lite puttar och sving med matilda, härligt härligt! GOLF ÄR MIN NYA PASSION!


bild från i fredags då jag putt-träna! :P

Kommentarer
Postat av: Lisa Senneryd

det är bra erik! fortsätt så, jag såg dig i fredags :P

2009-09-15 @ 19:39:55
URL: http://golflisa.blogg.se/
Postat av: Josefine

visst var det väl oerhört trevligt på katedral. Ni måste känt er som inbjudna till kungliga slottet, nästan? :D

2009-09-15 @ 22:48:09
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0