sega söndag

Jaha, nu sitter jag här vid datorn igen. Inte bra alls för jag har fortfarande inte börjat med min uppsats, men just nu funkar vilken dålig ursäkt som helst för att inte behöva plugga, som tillexempel att jag måste skörda på min farm eller kolla nått dåligt youtube klipp. Jag vet jag är en farmville nörd, men det står jag för! xD

I eftermiddag har jag vart inne i stan en sväng med päronen vilket resulterade i att jag äntligen har köpt en mysig stickad tröja. Eller jag köpte den mysigaste jag kunde hitta, alla andra snygga tröjor som jag ville ha fans typ bara i xl vilket kanske inte skulle sitta så snyggt! Aja, jag är glad för att jag köpt en tröja i alla fall.
 
Så där ser den ut, vad tycks?

Nehe, nu börjar det bli kväll (vilket är ännu en dålig anledning till att inte plugga) så jag kommer med all säkerhet inte ha börjat på min uppsats när jag vaknar imorgon heller. Nu ska jag slå på tvn och se om det är nått kul, Playa del sol klockan 8 blir det nog i alla fall efterosm jag har hört att mia&klara mia ska vara med där iår! haha Sen blir det nog att se på nån film.

/erik


Kommentarer
Postat av: johanna

tjuuusig tröja! jag ska också kolla på mia ;)

2009-09-27 @ 19:54:34
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: johanna

tjuuusig tröja! :) jag ska också kolla på mia, hon är braa!

2009-09-27 @ 19:56:51
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjuuusig tröja :) jag ska också se på det, mia är braa!

2009-09-27 @ 20:02:13
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha och nu vart det fel.

2009-09-27 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0