myskväll, myshelg

Då var det fredag igen, tiden går sjukt fort men ändå segt nuförtiden!

Idag blir det en fullspäckad dag!
Har kort skoldag som börjar med idrott snart och sen blir det svenska och sist engelska redovisning, usch vill inte ha det.
Efter skolan blir det hem en stund och packa lite, sen har jag golfträning och efter det ska jag hem till matilda! :) Skitkul ska det bli, det enda jag vet är att jag ska vara där klockan 7, ha med mig morgonrock och badkläder och att vi ska sova över hos henne! xD en grym kväll och natt kommer det bli, det är jag säker på.
Imorgon åker jag med päronen till Göteborg, till min syrra och hennes familj, Linus har fyllt 4år i veckan så vi ska fira honom! :) mys.

För övrigt har min syrra hundvalpar nu (hon har kennel), Så himla söta är dom, ingen kan väl tycka nått annat?


valparna 6veckor


valparna 4veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0