1, 2, 3 Klick. Blixt. Asgarv. Vi tar om, sträck på er nu och leee! *5 (Jn fattar)

Måndag, härliga måndag! Stämningen är inte på topp precis kan jag säga, allt är bara jobbigt känns det som, men men det är förmodligen bara en liten höstdepp som går över till våren igen. :P (förlåt johannaW för min fjortis-smiley om du läser min blogg vilket du förmodligen inte gör, det är faktiskt svårt att bli av med sitt smiley beroende). 

Jaha, inläggen här på bloggen blir bara intressantare och intressantare känner jag, någon som vill gästblogga eller har nån bra idé på vad man kan skriva om? 
Idag har jag fått reda på att min kära historia/religion lärare Stoffe har läst min blogg också.. xD Lite smått kul men läskigt, nu får man tänka sig för vad man skriver för han berättade att han hade gått in på en annan elevs blogg och läst att hon inte hade gjort läxan. Illa illa, bäst man ser upp med sån information nu!

Nu längtar jag till tusen på att skolkatalogerna ska komma, fast det är med viss skräck också. Jag råkade ju såklart göra största bratpoosen på en vimmelbild, eller råkade och råkade jag gjorde ju den på typ tre kort så det var väl ganska medvetet men ändå. xD Sen blev nog klasskortet ännu sämre känns det som, men jag har ju ett annat kort att längta efter... (Vi är bäst JN!)
Förövrigt älskar vi fotgrafen som sovit en timme i natt, var ganska borta men ändå närvarande och inte kunde stava till sekreterare eller firma tecknare.

Nehe, nu ska jag nog fortsätta skriva lite på min uppsats (som jag faktiskt börjat lite på nu) innan det blir att titta på idol och SHF, haha jag har blivit besatt av maria montazami eller vad hon heter xD

/erik

Kommentarer
Postat av: johanna

klart jag läser! jag är ju kommenterarN. haha.. jag förlåter dig + att jag vill se det där kortet nuuuuuu! ni är bäst :D

2009-09-28 @ 20:49:49
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: erik

hahaha jasså minnsan du läste! :P haha tur, jag lovar att förbättra mig ;) jag vet, JN och EJ fixar allt!

2009-09-28 @ 22:40:56
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: JN

klart vi grejar't, SVINBRA ERIK! :D:D

2009-10-01 @ 16:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0