Friidrott är sånt vi gillar (Y)

Härlig dag idag, friidrottsdagen var faktiskt riktigt kul trotts att min klass inte hade nån som var med typ! :P Är lite smått stolt över mina 13.65 på 100meter och 1,45meter i höjdhopp! (Y) Förövrigt vann såklart sp2b 4x100 staffet tack vare min finfina första sträcka, mattes på andra och arvids på de två sista. Härliga tider. 

I eftermiddag har jag övningskört ganska mycket, vart en liten sväg hos mormor och bara slappat (vilket innebär nörda farmville xD jag håller på att göra om hela farmen).

Imorgon blir det att plugga lite på morgonen om jag kommer upp :P annars blir det väl sovmorgon innan jag ska till josse vid halv1. Där ska det bakas bullar tror jag, matilda ska också dit så vi får väl hitta på nått skoj. Sen ska jag träna golf imorgon eftermiddag med! :)

Nu är det idol som gäller, sen oskyldigt dömd.

PS: Jag fick nyss reda på att felicias mamma tycker jag är lika söt som idol-erik! haha och jag tycker felicias mamma är lika söt som sin mamma, alltså söt som socker :DS

puss på felicias mamma, mormor och alla kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0