Godnatt skämt till frida xD

Här kommer ett litet kvällsinlägg på krav från frida som ville ha lite kvällsläsning så att hon kan sova sän :P
Först tyckte hon jag skulle skriva om påsken, mina fräknar, datorer eller nått annat kul, men sen kom hon på att jag skulle skriva några blondinskämt, skämt om henne asså! (Y)

Sagt och gjort, jag letade upp några skämt om frida på google, orkade inte leta så länge så alla är sämst men skit samma, frida kommer ju uppskatta dom för hon fattar ju inget ändå.

Vad är det för skillnad på en smart blondin och ett ufo?
- Det finns folk som påstår sig ha sett ufon.

Vad sa blondinen när hon blev retad för att hon hade vakuum i huvudet?
- Bättre det än ingenting alls.

Varför bytte blondinen bara blöjor på sin baby en gång i månaden?
- Blöjpaketet sa: "Upp till 10kg".

Varför står det 17 blondiner utanför krogen?
- Man måste vara 18 för att få komma in.

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan.

Hur många blondinskämt finns det?
- Inga, allt är sant!

Sådär, känns lite pinsamt att lägga ut så mycket sjukt dålig humor på en gång, men frida lär uppskatta det!

Godnatt allihoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0