Vad ska man ha för rubrik? Det är alltid det största problemet!

Då börjar ytterligare en helg lida mot sitt slut, usch hatar't. Tiden går alldelles för fort, särskilt helgerna för veckorna har jag inget emot att dom springer iväg.

Gårdagen var den bästa dagen på länge, det va så sjukt kul hela eftermiddagen och kvällen! :D heeeelt wooonderfuul! Först gick jag på stan med Linnea och Matilda en sväng innan vi gick på hockeyn, såklart vann lhc med som pricken över i't. Efter det vart det väldigt grandiost med dom och massor andra härliga folk, jag säger bara tre ord, gladiator, norrländska och chokladbollspanna.
Ni är så himla bäst mina vänner<333

Bilder från igår:
 
Matilda och megachokladbollen innan den blev platt!

öööö, jaaa, hummmm xD en liten olycka bara!

Förövrigt har jag blivit helt otroligt slapp på sistone vilket inte alls är bra, när man väl har börjat att slappa blir det mycket jobbigare att ta tag i saker igen. Detta innebär att jag sitter här och har ångest för att jag inte har börjat på min utredande uppsats om rattfylla än. Jag skulle börjat med den i tisdags på lektionen men då spela jag snake på fridas mobil istället, sen i fredags när jag var hemma tänkte jag skriva den men tror ni jag orka det? nej! Sen igår skulle jag gjort det men då fick jag så mycket annat för mig och nu så sitter jag här och känner att jag måste men verkligen inte vill. Vi får väl se om den är påbörjad när den här dagen är slut, jag får väl hoppas på det! :/

Veckan som jag har framför mig är i alla fall ganska slapp förutom svenskauppsatsen som ska göras till på fredag. På onsdag har jag friluftsdag och på torsdag studiedag. Sånt gillar vi!

Nehe, nu måste jag pallra mig från datorn och städa upp lite grejer i rummet innan det serveras mat.

Tooodiiloooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0