<3

Gårdagen var slapp och mysig, kort skoldag som man gjorde lite extra kort med att "gå till tandläkaren" en kvart innan sista lektionen sluta så att jag han med 1 bussen hem! :) orka vänta till 3 lixom.

Sen var jag hemma i en timme eller nått innan jag cykla iväg till ljungsbro för att träffa Linnea, vi åt nybakade bröd som var riktigt mumsiga innan vi åkte in till stan och dök med lite annat folk! 

Ikväll ska jag med vännerna på konsert med Samuel Ljungblad! :D Skit kul ska det bli, och efter konserten ska jag och matilda sälja skivor! (Y) så himla coolt att vi ka sitta där och sälja skivorna och bredvid oss sitter samuel och signerar! :P

Dagens status grej: Jag har köpt en luftballong på farmville! xD Det måste vara status att ha asså, den finns bara att köpa den här veckan som en jubileumsgrej för att farmville har fått över 1 miljon användare! xD

Nu ska jag nog va duktig och plugga lite även om jag hatar att göra det på en lördag, sen blir det flygande jakob och efter det lite övningskörning!



Livet leker <3

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0