Underbara lördag.

Vaknade nyss med sjuk träningsverk överallt, crossfitt:en sög ut krafterna ur en igår kan jag säga! Har precis ätit frukost, det blev äppelpaj och vanlijglass, det är sånt vi gillar!

Idag blir det att plugga lite (kanske), sen har jag hört talas om att mamma ska göra köttbullar till mat (lunch och middag fins inte i mitt hem, det heter mat!) Och mammas köttbullar är nog det godastw man kan äta! Sen i eftermiddag blir det en sväng till mormor och ikväll blir det SOXWAR för hela slanten! Tjoohooo (Y)

Igår fick jag skjuts hem av JN, det var väldigt läskigt att åka med henne, jag mena skulle du våga åka med en sextonåring? Jag våga tillslut i alla fall! (Y) Hon var ganska bra faktiskt, fast hon körde ju bara en lossasbil, automatskit, fusk, sånt gillar vi inte!

Vill sluta med att tacka Lexand för det fina och lite småporriga inlägget igår och för att tacka lägger jag in veckans lexand! 

Veckans Leksand:
Leksand: Kolla mina rivmärken på handleden.
JN och Jag: Vaa, har du skärt dig?
Leksand: Nej nej det har jag absolut inte, kolla här jag har likadant på andra handleden!

Ha en superbra lördag, för det ska jag ha! (Josse och matilda, lycka till med fysiken. Josses mormor, lycka till med josse och matilda!)

/erik
 

Kommentarer
Postat av: JN

jag kör bäst, that´s it, haha ;D

2009-10-18 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0