LEKSAND GÄSTBLOGGAR

Heeeeeeeej

Imorgon tar jag och vovven min tåget till Leksand så nu är det packning som gäller och ipoden är på laddning, fulladdad med Millencolin är den!

Jag har alltid otur när jag åker tåg, jag brukar nästan jämt fastna i dörrarna mellan vagnarna tillexempel! Och så brukar jag alltid bli tvungen att sitta bredvid folk som antingen har tix, är smällfeta och tar upp hela sätet eller luktar bläää.
Sist hamnade jag vid sittplats med bord och mittemot mig satt en 60-årig gubbe och tåflörtade med mig och log med sina gula snea tänder.. Hans fru satt bredvid och märkte inte vad hennes man höll på med eftersom hon var satt med näsan i sin Allers-tidning.

Hinner inte blogga mer, ni får kolla på den här istället:




// LEKSAND





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0