hello sunshine

Leksand här!

Gästbloggar för gästbloggaren JN. Går det? Ja är man från leksand går allt.
JN är tydligen ute på Club Sensation och festar medans jag är hemma och är barnvakt åt min lillasyster - P to the A to the R to the T to the Y.

Dagens tips:


vill du bli av med en kille, gör som oss i Leksand:

-Sno hans mobil och byt alla tjejkontaktsnamn till Slampa, glöm inte mormor.
-När han säger "jag älskar dig", svara allvarligt "jag med"
-Tappa bort hans hund, syskonbarn funkar också.
-stöt på hans kompisar
-gå på toa med öppen dörr, även när ni har gäster.

sparade den bästa till sist: Fråga om den är inne än.

nej, nu är det Idol som gäller.

Puss på er ♥

Bjuder på en småporrig bild á la Aurora-style.



// LEEEKSAND



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0