gott&blandat

Ganska okej dag idag, började i och för sig med ett jobbigt rättskunskapsprov som jag inte vet hur det gick på, men förövrigt en bra dag!
Efter skolan stannade jag kavr och plugga lite religion med felicia, duktiga som vi är och efter det gick jag upp till stan för att träffa matilda och josse en snabbis. Det blev att titta på mössor och äta lite donken mat, mys mys.

Dagens komentar:
Josse säger att det är en jätte bra merit att ha jobbat på mcDonalds eftersom det visar att man klarar av extrem stress och Donken är det arbetet som är abslout stressigast.
Matilda och jag nickar och håller med och en minut senare säger matilda helt alvarligt, Burger King är också en bra merit.

Bilder från eftermiddagen:






Linköping, med betoning på ÖÖÖ, det är stället i våra hjätan, med betong på ÄÄ!

 När jag laddade in foton (JN, kolla, ett T) från mobilen hitta jag även lite gamla kort! (Y)


Bild från bullbakardagen!


Bild från förra veckan, två söta gubbar i stan, lägg märke till rullatorn till vänster, det är en sån där gubbe jag ska bli! (Y)


Lycka på lagerbaldet! (Kom ihåg att veckans meny alltid kommer finnas här på bloggen)


Till sist, Lagerbladets otroligt fina blommor! (Y)

Trevlig Kväll & Natt

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0