12:e oktober

Skola skola skola, det ända man gör nu för tiden är att vara i skolan eller plugga! Usch. Det är bara 9 skoldagar kvar till höstlovet och 41 skoldagar kvar till jullovet iallafall, det gäller att tänka positivt. Jag ska inte deppa ihop trots att naturprovet idag gick sämst och att jag ska plugga rättskunskap nu!

Det var ett tag sän jag hitta på nått kul med nåra vänner nu känner jag, man hinner ju aldrig men nu måste jag hitta på nått kul snart även om jag inte hinner. Nån som vill hitta på nått på fredag eller nån annna dag? :)

Ikväll blir det att se Svenska Hollywoodfruar! iii, tur att dom har gjort ett extra program, Maria Montazami är min idol xD
"Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd, nervös"



/erik


Kommentarer
Postat av: Anonym

erik du räddade min dag!!! jag trodde det va slut :( hoppas maria säger: det var inte min dag för surfing idag. men det var kul att se dom andra i vågorna..

haha!

2009-10-12 @ 17:43:37
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Chris McGee

hon är SÅ HIMLA hopplös!! Vi kollade igår på nätet (att vi är beroende på programmet är nog vår svagaste egenskap!) då Maria Montazami förklarade hur "rörigt" det var inför en dagsutflykt till stranden då hon skulle packa "du vet...sunkräm...hand-duuukarr...snowboard...du vet...." HAHAHAHAH Min Maria och jag blev tvungen att pausa och spollatillbaks för att bekräfta att hon sa "snowboard"... då dog McGeeparet... SÅ HIMLA KLASSISK!!!

2009-10-12 @ 17:52:04
Postat av: erik

hahaha, så himla kul! det har inte ja tänkt på trots att jag har sett alla avsnitt typ två gånger xD hahar Så himla kul är hon, hon är ju så blåst men verkar inte fatta det själv!

2009-10-13 @ 22:03:42
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0