tv57

Måste bara lägga upp lite citat från tv57, en film som jag emma och josse gjorde i nian! xD Jag sitter och tittar på den nu och asgarvar! Ingen kommer fatta nått men det är sånt jag struntar i! Alla som inte fattar nått, det är kul jag lovar, tv57 är humor!

En hel hög roliga citat från filmen:

"Hege, helge, lampan"
l
"Tack så mycket trollskogen för den fina signaturmelodin och själv heter jag Helge Hjort!"

"Detta är som sagt en kort nyhetssammanfattning och vi kommer (stamma inte nu helge) inte ta upp några ovesäntliga nyheter, ja vi kommer inte ta upp några ovveeesen, Jag det kommer inte bli några ovesäntliga nyheter (jäsiken i mösan) så som irak-krig, nej, det är bara BLAHA BLAHA!"

"Den aaartooonde massschhhhh"

"Hej har du också problem med svamp i underlivet? Då tycker jag du ska prova nya revolutionerande fanta, med smak av orange!"

"Hej jag ska göra en dokumentär här om Anna Book, jag skå åka hem till henne och jag hoppas det blir en trevlig stund med fika och så..."

"Och även efter nyheterna i kväll kommer, hhooouuu, en dokumentär som heter huuu, har du lust?"

"Hej och välkommna till... Mellan programmen programmet. Vi ska ta och göra en intervjuv om Anna Book snart, Ni ser här, i det här rummet ska självaste Anna Book bli intervjuvad, hon går där med sin hängrumpa och glor"

"Hur vet du det?" (den är nästan bäst)

"Ej hemlån står det på den här boken"

"Det är en Rembrant, en falsk rembrant. Pausa. Höö Eeeen ffffaaaaaalllllllllsssssssskkkkkkkk, rrrrrrrrreeeeeeeeemmmmmmmbbbbbbbbrrrrrrrraaaaaaaaannnnnnnnnttttttt"

"Är den värd 5 kronor kanske? Nee 2 och 50... Asgarv"

"Vilken snygg rumpa du har Anna, har du tränat? Hihihihi Tiiiinnnngggeeelinnngggeeeelinngg!"

"Du ville väl ha mjölk i kaffet? bla bla bla, du ville väl ha mjölk i kaffet? blaaa blaa blaaaa men du ville väl ha mjölk i kaffet? NEJ! nehe men det vill jag ha, jag kan mjölka lite till HÖÖÖÖÖÖÖHH"

"Nee nu glömde jag den igen, attan attan, jag som skulle ha på mig min finbråsh (stavning?) idag nu när det är högtidsdag och allt. Humm ja den var ju väldigt fin..." aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gick det bra Anna? Hihihihi, jaa bara lite stack i tutten hehe hihihihi"

"Den ser lite tung ut för din tutte"

"Gnugga, (skvätt skvätt), asså erik sluta, fa va äckligt jag spotta ut i den där igen"

"Gräva gräva gräva, Oj, gräva gräva gräva, gräva gräva gräva, gräva gräva gräva. Säg oj, NU! OJ! Nemen hej på mig (Friska hälsningar från tbc pension)"

"Nej, nemen, skit, skit, skit, Hej jag tycker du ska komma till mörbökas hattfabrik"

"Haaattar, korta, smala, långa tjocka.. Du måste ju göra miner!"

"Nuuu har vi varannnn.. stön..., ...Gördis heter jag"

"Vet du vem jag är, vet du vart jag är? du vet inte vart jag är, för jag är här!"

"Heeej och välkommen till mitt barnprogram, idag ska vi prata om vantar, nemen gud den blev jätttttää, nemen gud!"

"Försök inte gömma dig Sigrid, Du kommer inte undan, humm humm humm, man hör sigrid, hon snosar!"

"ÅHH det är en brun fläck här inne"

"En revolutionerande effekt på ditt svampiga underliv"

"När jag var en pojke i från nynäshamn"

 
Josse och Emma, det är fina tjejer det <3 (bild från den goda tiden i 9an då filmerna producerades)

Jaha, detta inlägg gör jag med risk för att mina läsarsiffror kommer gå i botten på grund av att ingen fattar nått och jag kommer uppfattas som väldigt konstig.. xD men det är det värt, för allt jag har skrivit nu, det är humor, och det är kul humor, det är riktigt kul humor! xD Jag har fler citat på lager men nu får det räcka, josefine väntar ju på inlägget, hon vill läsa innan hon ska sova! :P

God natt Josefine och alla andra <3 (inte för att jag tror att nån annan kommer orka läsa så här långt men godnatt du som orkat iaf)

/erik


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHAHAHAHAHAHA! , Humor på hög nivå! <3 ...ps. du ska få för bilderna :P d.s.

2009-11-10 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0