Snart helg (igen)

Härlig dag, jag har bara vart så pepp idag känns det som. Efter skolan dissade jag plugget och träffa Matilda istället, vi gick och köpte lite julklappar och sen tog vi en lång och härlig fika på café berget, så himla skönt att bara snacka om allt och inget! :)

Detta betyder dock att jag har plugget kvar... och nu är det masser kul på tv så jag tänker inte plugga nu heller.. (Just nu ser jag på halv åtta hos mig, världens pensionärsprogram tänker du, men det tänker inte jag, det är så himla kul, älskar berättaren, verkligen värdens bästa program typ! xD)

Som nu alla redan säkert har listat ut så blir det plugg för mig inatt typ, för imorgon ska romananalysen vara klar!

Ha en trevlig kväll alla glada läsare

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0