Lika som bär?

Eftersom JN har fullt upp med att fredagsmysa och fira att hon fyllt 17 i veckan tillsammans med tjejorna kan hon inte fredagsblogga så jag får väl ta och fixa till ett litet inlägg själv nu då! Håll till god med det sålänge så tycker jag att JN kan lördagsblogga immorn! ;)

Idag har jag haft en helslapp fredagkväll! Bara softat och chillat i soffan framför idol. Som vanligt när man tittar på idol den här säsongen så sitter mamma och tjatar om "när kommer erik"? Hon och massor andra tycker nämligen att idolErik är sjukt lik mig! :O Fast vi är ju inte ens lika, eller är vi lika som bär som vissa säger? Nee vaa?

 
Erik                    vs                    Erik

Nu är klockan 22.22 (nån tänker på mig), jag ska pallra mig iväg till tvn för att se vem som åker ut! Hoppas Eddie, eller det spelar ingen roll bara inte Tove eller Erik åker ut! :)

/erik

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ni är inte lika!

2009-11-06 @ 22:39:50
Postat av: Maja.

faaan vad lika de är:)

2009-11-06 @ 23:32:00
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: josse

Ganska lika faktiskt xD ..fast ändå inte.

2009-11-07 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0