leksand is back, people

hej, eller höj, som vi säger i leksand!
Jag fick ju söndagen som gästbloggningsdag, men det är väll som man säger: Fint folk kommer alltid sent.

Imorgon är det ju back to school som gäller, även för oss som egentligen är 2 cool 4 shool tyvärr!
Men mitt höstlov har varit great!
veckans bästa var nog min, JW:s och JN:s night out på Plaza, kvällen var jätterolig och det hela slutade med att JW raggade på någon random kille från Piteå(??), JN lät som gollum i slutet av kvällen eftersom hon var jätteförkyld och jag, ja jag var bara allmänt borta tack vare way to much smultronvin!
Imorgon ser jag fram emot lunchen med girlsen och erik, jag hoppas på mariekex denna gången med? fast denna gången helst utan mjölkmariekex-spya på bordet tack JN ;) hehe

Kommentarer
Postat av: JN

Jag lovar att du slipper mariekexsprutande ur munnen! <3

2009-11-01 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0