Veckans Babe

Nu sitter jag här och är blir lite nostalgisk, jag äter en riskaka och tänker tillbaka på mellanstadeit. Kommer ni ihåg när man bytte ut sin frukt till rasten mot riskakor? Alla åt riskakor som galningar, och så smaka man varandras tills man hade testat alla olika smaker!

Idag är jag bara så pepp, har vart glad hela dagen, inte ens naturprovet kunde hindra mig.. Dagen blev inte sämre av att jag har fått mitt första mvg för hösten, nämligen i psykoloin, så nu kan alla vg+ slänga sig i väggen! ;) Dessutom fick vi reda på att rättskunskapsprovet som skulle vart på onsdag är uppskjutet till nästa vecka, partyyyyy tänkte jag för nu har jag en pluggfri vecka! :O När hände det senast lixom?

Nu kära läsare, tänk efter vad det är för dag, är det inte måndag? Vad betyder måndag på bloggen då? Joo en ny Veckans Babe ska utses, som ni alla har väntat! ;)
Det har inte varit något lätt val, det finns ju så många fina Babes ute i landet, men nu har jag slagit mina kloka hjärnhalvor ihop och bestämt mig för att utse Matilda till Veckans Bade!

Nominering är - Till värdens bästa vän, det finns ingen sannare vän än du! Du är så himla bäst. Dessutom är du både snygg, söt och het som smält smör. Du är, om någon mot all förmodan inte har fattat det, väldigt snäll och rolig, du är påhittig, galen och knäpp, en stund med dig blir alldrig tråkig och man vet aldrig vad som kommer hända.

Förutom alla dessa vänliga egenskaper är du den bästa golfarn i världen (nästan) och du har en tendens att bli blondare och blondare med åren, du är ju egentligen smartast i stan men dina komentarer ibland är bara sååå blonda! xD

          
           
   

Okej det blev ganska många bilder... men jag har så himla mycket roliga minnen med dig Matilda! (Det roliga är att jag har väldigt många bilder på dig men typ alla är oseriösa, vad kan det bero på?) Jag kan inte förstå att vi bara har kännt varandra i 4år, det är sjukt, det känns som vi har vart vänner hela livet! Bilderna talar sitt eget språk, vi har som sagt sjukt mycket bra minnen tillsammans och mer minnen ska det bli... Puss på dig bästa vännen <3 

Till sist fem snabba om Matilda för er som inte känner henne:
Bor: I Ljungsbro
Ett måste innan hon dör: Att sova naken (Y)
Favoritbok: Nationalencyklopedin
Nördighets poäng: 100 av 100 möjliga, hon kan kladdkake receptet utantill!
Sivilstatus: Snigel (erik drar samma skämt den här veckan ifall nån lyckades undgå snigeln förra veckan) xD

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0