Veckans Babe!

Måndag - Tråkdag. Skolan är igång igen, plugg är sånt jag ogillar. Men men, det är bara att jobba på. Fick reda på att jag tydligen inte fick ig på matteprovet jag gjorde inna lovet idag med! Jag tror fortfarande inte att det är sant för jag var helt säker på att jag skulle få ig, men men jag klagar inte! :D haha shit va lustigt det här känns, jag sitter här och är jätteglad för mitt g, jag som har så höga krav på mig själv och brukar vara så kräsen annars. Inget mer att säga om det, jag kan bara konstatera att så är fallet.


Måndagsnyheten här på bloggen är Veckans Babe:

Den här väckan går titeln till Josefine med nomineringen - "min snyggaste, roligaste, fränaste och coolaste vän" som Josefine själv har sagt om sig själv, och jag kan inte annat än instamma. Roligare vän får man leta efter, coolare vän går inte att få, fränare vän är det ingen som har och hennes sharm slår ingen vanligt tjej... ;) 

Vad finns det mer att säga om den lilla Chooose? Grejen är den att det finns så mycket att det är svårt att välja vad man ska säga. Hon är helt enkelt så mycket mer än en vanlig människa. Hon är något unikt, något övernaturligt, något trollskt. Hon är som en pannkaka, platt men samtidigt rund, lite smått söt men inte på något sett för mycket och sist men inte minst är hon så läckert fläckig och brungul! Josefine är en sån man gjärna serverar med sylt och en klick vaniljglass. Okej, nu svävar jag iväg känner jag, det där kanske mer var en dröm, som en fantasi. Men Josse är lite som en fantasi och en sak vet jag säkert, jag finns i hennes fantasi, det kan jag lova! xD



Här kommer fem snabba om Josefine:
Bor: I brunnby, en liten håla i den stora hålan Ljungsbro och ibland i metropolen Motala.
Fritidssyselsättning: Hänga med vänner och peta i näsan.
Avskyr: Paprika
Älskar: mig såklart ^^ Jag har ju utsätt henne till veckans babe!
Sivilstatus: Snigel 

Sådär, nu har ni andra någon att se upp till, Josefine är en riktigt bra vän! :D Nu är det bara för er andra att smöra på, nästa vecka presenteras en ny veckans babe!

/erik


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahahahaha, men tack Erik, vilken bedårande bild du har hittat!

Annars måste jag säga att du är för gulligt :) , Peta i näsan är ju så uuuuuunderbart härligt!

2009-11-03 @ 09:49:17
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0