Blääää

Döda mig. Största killer dan idag, Vi fick tillbaka svenskauppsatsen som vi gjorde för typ 78 veckor sän, skit säger jag bara, vg är jag inte nöjd med i svenska eftersom det är det jag tycker är typ bäst på! :( Sen låste jag skälvklart in min nyckel i skåpet så nu har jag klippt sönder det, fy va sorgligt asså, mitt favvolås med långt skaft är döööööd! Så jag sitter och sörjer lite nu faktiskt...

Snart är det utvecklingsamtal, det blir en härlig upplevelse, ska faktiskt bli lite skönt att veta lite hur man ligger till iaf, om jag kan lista ut nått mellan raderna på gabbes mumel förstås.. xD
Det är tur att jag ska fika med Börje, Issa och Diddi sän :) Någonting kul iaf! Kanske kan få lite fredagsmys stämning då, för nu har jag inte det kan jag säga, är mest stressad för allt som borde göras i skolan och allt man gjort och är missnöjd med! (Y)

"Senare hoppas jag på att JN fredagsbloggar!"

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0