Om en vecka... DÅ

Har som sagt vart väldigt dålig på att skriva inlägg här på bloggen ett tag nu, men med ny bloggdesign som josse håller på att fixa blir det nog bättre med det! Stackars josse asså, fy, jag är så himla kräsen! :( hon har gjort om flera gånger och än är jag inte nöjd... Så förlåt josse! men det ska ju bli toppklass tillslut! :D haha

Idag har det vart helt sjukt fint väder och jag har vart ute och njutit av solen hela dan fram till 4 då jag åkte till stan för att servera på konfirmationsredovisningen! fint värre var det och jag lyckades spilla kaffe på duken så klart xD Josse skulle också vart med, men såklart blev den stackarn sjuk så jag blev själv med alla tanter och en gubbe! Men det gick bra det med, hjälpte väl inte till så värst mycket för jag satt i solen och snacka med matilda istället men, duka undan, diska, servera och mublera iordning efteråt gjorde jag i alla fall! (Y) 

Det var tänkt att jag skulle plugga idag med, och städa rummet behöver göras men inte har det blivit nått av det! Och immorn blir det nog ingen tid över! :P Först ska jag på konfirmationsgudstjänst och sen ska jag till både mormor och farmor för att det är morsdag och sen ska vi gå på resaurang med våran egen lilla mamma med nån gång emellan alltihopp! xD het enkelt en fullspäckad söndag att se fram emot... 

Förövrigt är det min syrras 27års dag idag, Grattis kära syster <3 och om en vecka sitter jag i göteborg med dom bästa vännerna och ser tillbaka på den härliga dagen som vart på liseberg!  

Nu ska jag spela röj med Josse och sen ska jag sova så sött på min lilla kudde xD 

Sov så gott alla mina små kycklingar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0