Tisdagen den 5/5

Världens jobbigaste dag idag i skolan asså... :P först Spanska sen studiestuga och sen lunch och sen var dom två sista lektionerna inställda! Om jag hade vetat det jade jag kunnat åka hem klockan 10 och skippat studiestugan med.. :P men men.. nu visste jag inte det och jag skulle ju faktiskt träffa josse halv5 också! ^^ haha Nu är Brynolf och hans hem inhandlad i alla fall, as söt är han och äcklig xD men men... har man kul så har man! (Y) 

aaae.. nu får jag lägga av! Jag missbrukar smiliesar heeela tiden, jag kan inte sluta göra fullt med smiliesar överallt och du ser ju, hela bloggtexten är ju också full av dem trotts att det inte ens blir någon fin gubbe av dom här! xD jaha.. där ser ni, nu gjorde jag visst en till! :P och en till :) och en till :D och en till (Y) och en till (A) och en.. aae xD jag tror ni fattar.. och där vart det visste en gapskrattande gubbe med! punkt slut! (ingen gubbe) 

Jag utnyttjade i alla fall min långa väntetid på josse i skolan bra! Jag plugga masser mattee faktiskt! :) jag har ju prov på fredag och nationella nästan vecka.. och sen engelska nationella nu på torsdag och fredag! ush, jag ser verkligen inte fram emot det! men men.. immorn blir ju en ganska slapp dag i alla fall, fast lååång! först filuftsdag, vi ska spela brännboll :P och sen fadderutbildning från 13.00 till 17.30, får se hur kul det blir.. haha

/kram 


Kommentarer
Postat av: Josefine

vadå SÖT?! xD , bara äcklig är han xD

2009-05-06 @ 16:00:37
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0