Skön dag!

Dagen idag har varit väldigt slapp, skön och rolig faktiskt! Till och med brännbollen som vi spela på friluftsdan i skolan vart kul, trottsa att jag suger på det och att det regna! :P Jag träffa bollen när ag sköt idag! :O haha den flög väll inte så långt.. men jag träffa iaf! min klass van båda matcher vi hann höra innan hela friluftsdan avbröts pga regnet klockan 11, så vi ska fortsätta spela vidare nästa friluftsdag den 20:e maj och vi är redan klara för final! (Y) haha

klockan 1 till 5 var jag på fadderutbildning på Elsas! jag trodde att det skulle vara jätte segt och trist men det var faktiskt ganska kul och nu känner jag mig hur taggad som helst för att nolla alla småskitar som kommer i höst! xD det är mycket planering o så innan bara.. men det är ju lit ekul det med, man har så mycket annat att göra hela tiden bara! känns som det är fullspäckat hela tiden, det är lite jobbigt...

Förövrigt har jag ätit mackor idag! två mackor till frukost, två stora baguetter till lunch en chiabatta till middag och ikväll blir det väll någon liten macka till... xD Nu sitter jag och dricker iskall oboy med chokladdoppade isbitar och ser fram emot alla nationella i engelska immorn och på fredag! ush asså...jag kommer få så fett ig på dem! :(

jaha.. nått mer jag har att säga...? nee, jag tror inte det, ha det bäst allihoppa

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0