Sjukt kul dag ska ni veta!

Onsdagen den 13:e maj, en helt sjukt bra dag! Först hade jag en ganska slapp skoldag, matte nationella först som jag tror fgick ganska bra och sen ett stort hål innan sista lektionen, matte innan jag slutade klockan 12.50.  Efter skolan vart det en sväng på stan när jag väntade på mamma som jag skulle åka med hem eftersom jag hade tänkt att ha en trist hemmadag med plugg!
Men planerna blev ändrade, när jag väntade på mamma fick jag ett mess från matilda som fråga om vi skulle gå på stan, jag vart sjukt glad och sa jaaa... xD Sen gick vi på stan lite, matild aköpte bikini och sen gick vi och åt Ben&Jerrys, första gången vi båda åt det! :P men vi vart inte så imponerade som alal andra verkar vara, bosses är bättre! :P

När glasen var uppäten var det ett litet tag kvar tills bussen gick hem så vi passa på att gå upp och hälsa på Chris. Först trodde vi att han inet var hemma men tillslut öppna han och vi vart inbjudna! haha Vi hade hel mys, satt och snacka, skrattade, titta på masser sjukt roliga youtubeklipp, skrattade och hade allmänt mysigt hela tiden. 
Vi vart kavr där och efter ett tag kom Maria hem också, vi började laga mat och fortsatte ha det underbart, tiden gick och vi vart kvar ända till klockan 8 då vi tog bussen hem. 
Dagen har helt klart vart en otroligt kyckad, toppenvardag! haha Måste göras om, spontanträffar gillar vi! 



Puss 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dom är ju så underbara :D och ni också såklart<3

2009-05-14 @ 19:54:12
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0