Orkar man öppna boken? -NEJ!

Det var tänkt att jag skulle plugga matte idag eftersom jag har matteprov imorgon, men jag har inte ens orkat öppna boken! :( ush, varför är det så himla mycket plugg heela tiden? aja.. det får gå som det går immorn för jag lär inte orka öppna boken nu heller! :/

Och förutom att jag är sur över nationella som gick skit och matteprovet och nationella muntligt immorn så var det en jätteful bild på mig i corren idag, på framsidan också! :O och i tidingen är det en bild på mitt fula hår! xD haha kan det bli sämra just nu?

Till sist får jag gratta Matilda som fyller stort idag! Hela 17år har hon blivit! Grattis Grattis! ;) <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0