Mysdag

Dagen har vart hur bra som helst, Hade friluftsdag i Vidingsjö på förmidan men eftersom det regan så mycket orkade jag, felicia och frida inte va kvar så länge.. :P Så vi åkte in till stan igen och där var det värsta Sverigedemokraterna mötet på torget utanför leo GRÄNDEN, det var fult med poliser överallt och sverigedemokraterna var faktiskt mycket värre än jag kunde tänka mig! :O ush asså, dom va precis som nazisterna! helt hemskt, bara manipulerar och skit. Som ni märkte av mina agrissioner så stanna vi där ett tag innan vi gick och åt lite på donken och efter det vart det en liten sväng på stan och sedan en sväng upp till bibliotekeet för att josse skulle låna ljudböcker! :P

Efter allt detta åkte jag lite buss fram och tillbaka till Talboda i väntan på josse, matilda och jojjo! xD Vi hade mänligen bästamt att vi skulle gå och fika tsm! :) När vi skulle träffas ringde även hana ocg fråga om vi kunde fika så hon hängde också med, värsta ÖDET hanna xD Vi fika på caféBerget, as got och skitmys var det! :)

Nu har jag precis ätit en sjukt god bulgursallad som jag lagade själv utan recept! JAg bara blanda ihop masser och så var det hur gott som helst! :D haha mästerkocken, det är jag det! ;) Nu är det dax för att äta lite tårta, min pappa fyller nämligen år så får väl passa på att säga Grattis till honom med!

Puss och Kram, bara så ni vet så är jag i gryts skärgård hela helgen från immornbitti, men jag finns på mobilen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0