Måndag igen, tiden går...

Jaha, då var det måndag igen då! Har vart lite off här på bloggen i nåra dagar nu, men tiden går så himla fort och jag har sjukt mycket att göra! Väldigt mycket plugg men också masser kul saker som ska planeras inför i sommar och inför nollningen i höst och så!

Dagarna som har gått när jag vart off här har vart sjukt roliga på olika sätt! I fredags hade jag och nåra kompisar planerat överaskningsfest och fixat masser till matilda eftersom hon fyllde år i torsdags, men självklart vart matilda sjuk! Så himla typiskt, men vi får ta och fira nån annan gång, tiden är ju som sagt en bristvara bara tyvärr... Jag skulle vilja träffa alla kompisar och så mycket mer än jag jag gör nu, man är bara i skolan och sen åker man hem känns det som...
 
I lördags var jag med familjen och min mammas syskon och deras familjer i Stjärnorp, i min mormors hus hela dagen. Mormor flytta till ålderdomshem i höstas så nu har vi sålt hennes hus. Så vi var där och rensade alla grejer och slängde masser skit och delade upp alla fina grejer som inte mormor har användning för nu mellan oss. Det känns lite sorgilgt att sälja huset, man har så mycket minnen där ifrån. mormor tycker nog också dte är sorgligt, hon har bott där i över 40år och när hon och morfar köpte det kosta det 20 000:- haha Lite skillnad där mot den dryga miljonen som vi fick för det!
 
Sen på lördagkvällen var det en superrolig kväll på Grandios med masser härligt folk, vi han också med att ge Matilda sin present, Arnold xD 

Förövrigt har min bror och hans tjej vart hemma i helgen så vi har gjort lite allt möjligt hemma. Nu har jag precis slutat skolan och ska snart åka hem! 

kram  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0