Dagens jobbigheter är över, Pjuuu!

Toppen, bara tre veckor kvar i skolan nu, morgondagen räknas inte för vi har bara friluftsdag. men efter den är det dock tre sprängfyllda veckor, men ändå! Sönt att den här tisdagen är över i alla fall, MatteNationella är avklarat, hoppas det gick hyffsat iaf, jag har egentligen ingen aning om hur det gick, kan bli både BU och BÄ.. xD Hade redovisning i SvenskaB idag med som jag har vart hur nervös för som helst ett tag nu! :P också det är avklarat nu, det gick faktiskt ganska bra tycker jag! :)

Nu sitter jag och slappar och har verkligen INGENTING JAG MÅSTE GÖRA så jag tänker sitta här och njuta av den känslan lite nu bara! :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0