Sommar <3

Härligt, härligt! Idag blev det också att ligga kvar i sängen och halv sova till typ halv 1 (blev lite mycket "halv" där kände jag). Sen blev det frukost på våran inglasade balkong som pappa har byggt i vår! eller byggt och byggt, han har gjort om den, glasat in den och jag har lagt nytt golv på den! (Y) Efter frukosten vart det att ligga på en filt i solen och steka ett tag, sen vart det att fotta lite, det vart inte så fin akort men jag kan lägga upp några ändå... btw jag vill ha en systemkamera, är lite trött på den lilla söta vita 10.1 mega pixel kameran nu! :P nehe, nu sk ajag inte sitta här längre, snart blir det pankakor med glass, grädde och sylt ute i solen för min del! :)

Bildbevis på att sommaren är här...


lilja


prästkragar (lägg märke till babyflugan som sitter på prästkragen)


vallmo


asp


på andra sidan


pion


BONUSBILD: Så där ser våran inglasade balkong ut ifall någon ville veta. ^^ 

Kommentarer
Postat av: Josefine

jaha, var det det dom höll på att bygga på när vi var hos dig?? :D, fina bilder btw :) gillar den på dörren :) ..jag vill också ha systemkamera!!!

2009-06-17 @ 19:19:04
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: erik

japp, det var det han höll på att bygga! :) jaa, sytemkamera <3

2009-06-17 @ 20:23:32
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0