tre underbara dagar har gått, många underbara dagar ska komma...

Har vart lite off här på bloggen ett tag nu men det gör väl inget eftersom det inte finns nån som läser den ändå.. xD Mina dagar i Sthlm hos min akusiner har vart sjukt bra iaf! :) Vi har gjort allmänt kostiga och roliga grjere mest hela tiden... haha typ sånt som att städa, rensa en grusgång från ogräs, bada i teliareklamen och spela tredimentionellt fyra i rad!

Den konstigaste och roligaste grejen vi gjorde gjorde v på tisdagen, nämligen att gå på allsångspremiären på skansen! :) haha det var sjukt kul, vi kom till skansen typ 11 på förmiddan och vänta på allsången i 9timmar! xD vi tyckte vi var ganska tidoga, men det fanns ju folk som var tidigare, det var mycket folk redan när vi kom men vi fick ändå hyffsade sittplatser. Tiden gick ändå förvånansvärt fort där i värmen, detvar sjukt varmt, knallsol, ingen skugga och ingen vind, mumsigt värre ;) På scenen övade anders, alla artister och övrigt folk hela dagen så man var nästan trött på alla låtar och sånt när det väl börja klockan 8! xD

Under dom 9 timmarna i väntan spelade vi kort, pratade om ditt och datt, åt mackor, titta på lite djur två och två medans dom andra paksa platserna, åt glass, lyssna på folk som sa "Ni måste dricka vatten" i högtalaren, åt mackor igen, gjorde couscous (stavning?), åt couscous, spela kort, spela mer kort, åt glass igen, prata mera, lyssna på alla 1000 genrep och masser mer.... xD Under dessa nio timmar kom det en fågel och bajsade ner min tröja, jag såg skiten komma mot mig men han inte göra nått åt det xD jag vart lite sur, försökte torka bart det men insåg att det inte gick så då fick jag köpa en ny t-shirt xD en Allsångs T-shirt, så himla fränt! haha nee, mest pinsamt faktiskt!

Särskilt pinsamt var det när direktsändningen hade börjat och tomas ledins allsång "I natt är jag din" sjöngs opch spelades, Anders lundin kommer med micken i gången, han kommer närmare oss och ännu närmare och vi bara satt där och hoppades att vi skulle slippa sjunga i micken xD och tror du inte han kommer till oss då, joo det är klart hon gjorde, och vi fick sjunga länga också! :O hela sista refrängen på låten, helt sjukt pinsamt var det att sitta där och sjunga med micken framför ansiktet samtigt som man sitter med sin fåniga allsångsT-shirt och gungar i otakt och viftar med armarna i luften.. haha 
Vi fick dock en lättning när vi messar och får reda på att dom inte hade filmat oss i tv, haha men vi borde ju ha hörts lit ei alla fall... Anders stog där och sjöng med oss väldigt länge faktiskt!  

Jaha, nu orkar jag inte säga så mycket mer, heöt enkelt, jag ar haft tre underbar dagar i sthlm och immorn ska jag in till stan med josse och kolla in rean lite, sen blir det att bada också! :) SOMMAR! <3

/kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0