Spågumman, vad gör hon?

Just nu sitte rjag och pratar med josse på facebook om en liten spågumma som sitter på min säng och gör lite allt möjligt! xD hahaha jag tror jag skrattar ihjäl mig, okej nu fattar ingen förutom josse och jag någonting, men en sak ska ni veta! Spågumman får betalt!

hahahah, jag har aldrig skrattat så här mycket till en dataskärm asså! Jag skratta så att mamma vakan och undra vad jag gjorde! xD

Just nu är jag väligt glad som ni märker ^^ och gladare ska jag bli, immorn ska det bli en underbar dag som jag skrev i ett tidigare blogginlägg och nästa vecka ska jag åka till självaste huvudstaden! :) Jag prata med mina kusiner förut och kom på att det skulle va trevligt att träffas och ha det skoj i sthlm några dar, så så blir det! :D

/kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0