Sommarlov?

Jaha, nu är det sommarlov då, precis så entusiastisk (stavning?) är jag. Vädret har vart sjukt dåligt och "skolavslutningen" som inte ens kände som nån avslutning var asdålig! :P haha åt bara lite marängswish och gabriel fotta oss xD

Efter avslutningen gick jag med ett gäng kära infokompare till Waynes och fika lite, hel mys var det! :) Efter det vart det att gå upp till stan, titta i affärer och titta på alla studenter och då mena jag ALLA studenter xD Vi hade inget bättre för oss så vi stod typ och titta på dom i 2timmar xD

Vi kom också fram till att om det är så här himla dåligt väder när vi ska ta studenten om två år så ska vi köpa en sån här rysk bomb som spränger bort molnen! :) Om alla studenter i hela stan betalar lite var så kan det ju inte bli så dyrt (A) haha Som ni hör har vi planerat allt in i minsta detalj, men det ska ju ändå inte bli regn då så! :) haha

Nu sitter jag här hemma helt dyngsur efter en dag i regnet, ganska uttråkad måste jag säga att jag är också, har inget att göra ikväll så det blir väl att sitta hemma och tråka bara! Suck, jag har verkligen inga sommarlovskännslor alls!

/erik

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har också tomt på sommarlovskänslor! värsta trist :(

2009-06-12 @ 18:48:19
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det va trevligt! :)

2009-06-15 @ 00:27:27
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0