sommarkläder inhandlade

Sitter här och dricker iskall oboy med isbitar och känner mig nöjd med dagen som gått! :)

Först sovmorgon till 11, härligt härligt men farligt farligt! Man blir ju inte direkt piggare när man sover längre tycker jag... Höll på att försova mig totalt och missa bussen, men han tillslut, springande om en kängru ut till bussen, som förövrigt kördes av världens snällaste och sötaste gubbe idag!  :P 
Väl inne i stan var det dax för bowling med klassen, det gick så himla dåligt för mig, men men, även dom bästa har dåliga dagar! ^^ xD
Sen efter bwlingenn åt vi baguetter och drack läskiga saker. Det vart att vi stanna på "bladet" och åt istället för att gå till trägårn eftersom vädret inte var det bästa! Vi fick sluta direkt när vi ätit så vi spela inte vollyboll heller! :P Slappt!

När baguetten var uppäten och läsken uppdrucken tog jag en sväng på stan, rean på mq gillar erik så där hängde jag ett tag! xD Mamma kom in lite senare och betala endel av kläderna, vart ett par blå/vita shorts, ett par blå badbyxor, en grå och vitrandig skjorta och ett par mörkblå jeans! Jag vet, jag har blivit blå! xD men men, det passar ju till allt och är fiint på sommarn!

/erik

Kommentarer
Postat av: ERMAPERMA

Oj då ingen grå erik längre?

2009-06-10 @ 22:11:28
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/
Postat av: erik

haha nepp! :D jag försöker bli färggrann! ^^ ;) haha fast det går inte så verst bra xD marinblå är inte så hippt xD

2009-06-10 @ 22:40:34
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0