Snilleblixtens dag

Idag blir det att bara vara hemma hela dagen. Vaknade vid 12 idag, gick upp och åt lite frukost och fick sedan för mig den kostigaste av alla idéer! Nämligen den snilleblixten att jag ska ut och springa! :O sagt och gjort, träningsklädere på, walkmanen i öronen och så var man ute och sprang! Vart bara typ 4 och en ½ km men med tanke på att jag inte vart ute och sprungit på typ 3år eller nått... xD Fy va deprimerande det låter att man är så lat, men så är jag ju helt sjukt ovältränad också ^^

Aja, de 4 och ½km vart en pers xD var helt sjukt slut när jag kom hem och när jag skulle låsa upp dörren kändes det som jag skulle svimma... fick lägga mig i gräset och pusta ut lite innan det vart en kall dusch! hihi, lite härligt faktiskt! (Y) det är en skön känsla att vara så slut! :P fast samtidigt jobbig, men aja..

Nu sitter jag här och lyssnar på gamla jason mraz godingar, josse fick mig att komma på att han fanns igår! xD Jag skickade lite låtar med honom till henne och självklart hitta jag inte dom bästa låtarna, dom som han skrev innan han blev så stor förra sommarn med I´m yours! Jag leta på hela min dator, på mammas dator, i mina gamla mobiler, i mina gamla mp3er och ingenstans fanns låtarna.. Men idag, då fick jag den snilleblixten att dom kanske fanns i min mobil som jag använder, och där låg dom så fint i en mapp som hette "Jason Mraz - Gamla godingar" haha xD Så himla glad blev jag, nu spelas dom för fullt, om och om igen! (Y) Nu kom I´m yours, fy asså, så mycket minnen, så mycket kärlek, det är nästan så att man faller en tår <3 I´m yours kommer för alltid vara 9:an, avslutningen, emma och josse <3 Ni är bäst, btw vi måste ses!  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Asså det är nästan omäjligt att lyssna på den låten!<3<3 bästa låt som nånsin gjorts, utan tvivel! :D<3

2009-06-17 @ 16:29:49
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0