Små kolbitar

Jag säger bara en sak, det var det värsta jag gjort! :o okej, nu fattar ni nog ingenting, men svenskaprovet är det som var så himla jobbigt! har aldrig skrivit ett jkobbigare prov asså, så det lär väll visa sig på betyget sän med.. :( men men..

Tyckte att jag behövde lite tröst när jag kom hem så nu har jag bakat bullar! :) Stora härliga kanelbullar skulle det bli, men det blev små äckliga kolbitar! :( haha nee.. inte rikigt kanske men så speciellt goda vart dom inte! Det ver väldigt synd för det var sån mysig stämning när jag bakade med "I´m yours" spelande på radion i bakgrunden! Hade nian i tankarna, emma och josse, våra filmer, den underbar tiden med vännerna, helt plötssligt saknade jag allt! Såg tillbaka på en underbar tid, men när den underbara tidan var ville man bara där ifrån som man njöt ju inte så mycket då... men men det är en underbar tid nu med...

Oj xD vad jag flumade iväg där, men men, nu är jag lite sur, jag som skulle ha med kanelbullar och bjuda på på bussen till Göteborg imorgon! aja.. det blri nog en trevlig resa ändå. På tal om resan så måste jag börja packa nu! :O har inte börjat än... Det är bäst jag börjar direkt!

Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0