Slutspurten

Bara tre dagar kvar i skolan nu och dom tre dagarna är inte så värst ansträngade.

Onsdag, mentorsdag med bowling och volleboll som en viss gabriel posluk stava det xD
Torsdag, städdag och rensa skåpet dag, nollningsplanering blir det också!
 Fredag, en timme skolavslutning på morgonen!

Dagen idag har inte heller vart så värst ansträngande, väldigt trött har jag vart och lektionerna var väll typ 5 minuter var då man fick reda på lite betyg och sånt, på svenskan blev det fika också! Nu har jag i alla fall fått reda på slutbetyget i alla ämnen! :) Känner mig väldigt stolt och nöjd med dom faktiskt! Fick också tillbaka svenska B provet om grekisk mytologi som jag tyckte var det värsta provet jag gjort och det fick jag mvg på! :) vart jätte förvånad med glad över det med såklart!

Imorgon börjar skolan klockan 11, bowling som sagt! men jag vet inte hur mycket bowlande det blir eftersom det är Gabriel Posluk som bokat banorna! jag har en liten magkänsla som säger att han bara bokat 1 bana till hela klassen xD Sen efter skolan imorgon ska jag till MQ:s rea med mamma, ska se om jag hittar lite sommarkläder som hon vill köpa åt mig! Det är verkligen behövligt med sommarkläder men min egna plånbok är inte mycket att hurra för.

Tillsist så kan jag väl säga som mamma "Du har blivit en riktig hejare på att köra bil erik" haha. Har precis vart ute och övningkört och det gick jätte bra idag igen, lite stolt över mig själv faktiskt! :P

/erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0