pluggliv

Klockan är 22.22 :O jag fattar inte, jag tittar alltid på klockan när det är "nån tänker på mig tiden". Just nu har jag en väldigt stor ångest inför svenskaprovet imorgon, har inte orkat pluggat nått idag nästan! Har bara läst igenom häftet jag skrev hela dagen igår ett par gånger och spelat in delar av texten på mobilen xD

Tro nu inte att jag ska fuska på provet och sitta med texten i öronen under provet, nee jag ska ha lurarna i öronen hela natten, borde inte all fakta komma in automatiskt då? eller ne.. kanske inte är så bra idé ändå, men jag kan ju lyssna på bussen till skolan imorgon och innan jag somnar ikväll, fast då finns det ju förstås en risk att jag somnar och får en hel natts undervisning av mig själv i grekisk mytologi direkt in i öronen! xD haha skit samma, nu har jag iaf spelat in det!

Spelade också in en sång om Zeus förut, den är väääldigt fin och rörande måste jag säga ^^
Jaha nog tjatat, provet går som det går immorn, nu är det försent att lära sig något känns det som! :( Hoppas på att provet inte är så svårt som jag har fått för mig att det kommer va!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0