Pluggdagar 2

46 timmar och 1 minut och 37 sekunder kvar till avresa, åhhh jag längtar so himla mycket! :D Det ska bli helt sjukt kul och nu ska det ju till och med bli ganska fint väder i helgen! :) haha, Jag är på toppenhumör.

Idag spelade vi tennis och squash på idrotten, riktigt kul faktiskt! Utöver det hade vi som vanligt på onsdagar bara företagsekonomi och matte, dom lektionerna gick med fort. Efter skolan stannade jag och plugga lite grekisk mytologi med frida innan jag åkte hem, nu sitter jag här och ska snart börja plugga på den nedrans mytologin igen! :P Har prov immorn, så det lär behövas hela kvällen för att jag ska lära mig nått!

Immorn blir också en härlig pluggdag, har Historia prov, matte prov och Företagsekonomi inlämning till på måndag och som ni alla redan vet så är jag borta hela helgen så det lär inte bli mycket plugg då! :/ Var allt tvunget att hamna just den måndagen? :o aja... nu är allt då så det är bara att kämpa på xD haha vilket himla bra rimm det blev ;) Kan kanske plugga lite på bussen dit och hem i alla fall.

Puss på allt just nu!

Kommentarer
Postat av: Josefine

och du tycker vi har plugg 24/7?

2009-06-12 @ 15:28:10
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0